Sign in to follow this  
Followers 0
Emerald

[LT] Dažnai užduodami klausimai

1 post in this topic

Bandau užsiregistruoti, bet negaliu

Isitikinkite, kad teisingai užpildete visas detales, taip pat, kai bandysite užsiregistruoti ir jum nepavyks, bus rodomas klaidos pranešimas, rodantis, kas nutiko, ištaisote klaidas ir bandykite dar karta.

Aš negaliu atnaujiniti "patch"!

Jei gausite klaida, kuri sako, kad failas asiahm-medium.ttf negali buti pakeistas, nes jis naudojamas, tai yra gerai. Tiesiog nukopijuokite visus failus iš "patch" išskyrus asiahm-medium.ttf ir galesite prisijungti

Aš negaliu prisijungti!

Pabandykite pamatyti, ar lango apacioje yra klaidu, pvz., „Neteisingas slaptažodis“.

Jei nematote jokiu klaidu ir vis tiek negalite prisijungti, palaukite apie 10 minuciu prieš bandydami dar karta, gali buti, kad laikinai užblokavote už per daug neteisingu bandymu.

Jei vis tiek gaunate „neteisinga slaptažodi“, turetumete pakeisti arba atkurti savo paskyros slaptažodi, nes galbut ji užmiršote ar netinkamai užregistravote.

Negaliu keisti / susigražinti paskyros duomenu

Vykdydami lankomame puslapyje pateikiamus nurodymus, jei padarysute klaida gausite iššokanti langa, vadovaukites tame iškylos lange pateiktomis instrukcijomis, o tai suteiks jums visa informacija, kurios reikia norint suprasti, kas negerai

Jei gausite „ivestas derinys neteisingas“, tai reiškia, kad 1 ar daugiau užpildytu lauku yra neteisingi ir neatitinka irašytos informacijos.

Jusu pareiga yra prisiminti savo saskaitos duomenis, kai registruojate, o svarbiausia jusu el. Pašto adresas, nes tai yra raktas i atkurima, jei kas nors atsitiks, mes neatsakome už jus.

Aš susigražinau savo PIN koda, bet aš vis dar užblokuotas

Atkurus jusu koda, jusu veikejas nera atblokuotas. Užblokuota už per daug nepavykusiu kodu bandymu, apsilankykite šiame puslapyje: http://l2ovc.com/lt/unblock

Atkreipkite demesi, kad tai gali užtrukti iki 5 minuciu, kol serveris atnaujins jusu veikeja.

Bandau paleisti žaidima ir gaunu „Programos klaida“

Kai kurios antivirusines programos automatiškai ištrina l2ovc.dll iš sistemos aplanko, nes aptinkamas klaidingas teigiamas virusas del papildomu apsaugos priemoniu.

Jei taip atsitiks, viskas, ka jums reikia padaryti, yra išjungti antivirusine ir tada atsisiusti musu "patch" dar karta ir bandykite dark karta.

Jei jis veikia ir norite vel ijungti anti virusa, isitikinkite, kad prieš itraukdami viruso išimtis, pridekite savo lineage 2 aplanka, priešingu atveju failas vel bus ištrintas.

Bandau paleisti žaidima ir gauti „Ši programa negali paleisti pagal virtualu irengini“

Noredami išspresti, eikite i Control Panel -> Programs and Features -> Turn Windows features on or off -> uncheck the tick mark next to Hyper-V -> click apply, ok -> iš naujo paleiskite kompiuteri ir bandykite dar karta.

Jei pirmiau minetas darbas neveikia, eikite i Windows Defender Security Center -> Device Security -> Core Isolation -> Turn off memory integrity -> iš naujo paleiskite kompiuteri ir bandykite dar karta.

l2.exe neisijungia

Isitikinkite, kad jusu l2 sistemos aplankas yra pavadintas „system“, o ne kitas (pvz., Jis negali buti vadinamas „system2“ ir pan.).

Priešingu atveju jusu „Windows“ profilis gali buti sugadintas ir sprendimas iš naujo idiegti, taciau jei nenorite iš naujo idiegti, trumpesnis budas:

Dešiniuoju peles mygtuku spustelekite ant Computer -> click Manage -> expand local users and groups -> click on users -> right-click to add a new user -> choose name and password and uncheck "password must be changed on next login" -> go to groups -> add the new user you just created to Administrators group -> go to l2ovc system folder -> right-click on l2ovc.dll then click properties then security and add the user you created into file permissions -> shift + right-click on l2.exe, run as different user and fill in the new user details -> paleiskite žaidima ir megaukites.

Gavau "exceeded box limit" pranešima, kai neturiu veikeju prisijungusiu

Jei turite ši pranešima, kai bandote ivesti savo veikeja, ir jus jau neturite veikejo prisijungusio, viskas, ka jums reikia padaryti, yra uždaryti visus langus ir iš naujo atidaryti.

Jei gavote ši pranešima po tam tikro kliento gedimo, isitikinkite, kad jis vis dar neveikia viduje "Task Manager" .

Aš žaidžiu, bet aš turiu mažai FPS arba vaizdo velavima (lags)!

Patikrinkite musu išsakytas komandas komandoms, kurios slegia animacijas, pvz., .animoff arba .allanimoff

Taip pat galite pabandyti naudoti failus iš savo priedu aplanko, nukopijuoti juos i sistemos aplanka ir bandyti žaisti dar karta.

Nustatykite mažiausias grafikos nuostatas!

Kai bandau sumažinti žaidimą, gaunu kritine klaida(Critical Error)!

Jei turite „MSI afterburner“ monitorių, skirtą stebėti jūsų procesoriaus / GPU / RAM naudojimą / tempus žaidime, jūs gaunate kritinę klaidą (Critical Error), kai bandote sumažinti žaidimą, turėtumėte ją išjungti.

Aš išbandžiau visus aukščiau išvardintus dalykus ir vis dar turiu problemų

Tada pateikite palaikymo užklausa per PM, iskaitant kuo daugiau informacijos, kad galetumete padeti. Niekada neitraukite savo paskyros slaptažodžio ar PIN kodo i užklausa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0